Palarnia Mokito została założona w roku 1931 przez Daniele de Bei. Kolebką firmy od początku był Mediolan. Od lat pięćdziesiątych ubiegłego stulecia, po wprowadzeniu ekspresów do kawy – firma Mokito zaopatrywała wiele włoskich barów i restauracji, dzięki czemu Włosi mogli cieszyć się smakiem wyjątkowego, tradycyjnego espresso. W 1996 roku Mokito połączyło siły z dwiema innymi palarniami, tworząc zaawansowany technologicznie koncern, a w roku 2008 połączono firmę z Melcaffè – palarnią z ponad 50-letnią tradycją. Nasz sklep internetowy zadbał o to, aby również Państwo mogli skosztować pysznej, cieszącej się uznaniem wśród miłośników tego trunku na całym świecie kawy Mokito. Z uwagi na zróżnicowane potrzeby oferujemy kawy Mokito w opakowaniach 1 kg oraz 0,5 kg. Zapewniamy zarówno Mokito Rosso, Mokito Bianco 100 procent Arabica, jak i Mokito Verde. Kawa Mokito o ziarnach wyjątkowego pochodzenia z pewnością urzeknie każdego, kto jej spróbuje. Zachęcamy do skorzystania z przygotowanej przez nas oferty.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.