Palarnia Bristot swoje początki datuje na rok 1919, kiedy to w północnej części Włoch, w miasteczku Belluno, powstała rodzinna firma. Jej założycielem był Domenico Bristot, który postanowił, że misją jego palarni będzie dążenie do skomponowania mieszanek pozwalających przygotować tradycyjne, wyśmienite espresso o wyjątkowym smaku oraz charakterystycznym, włoskim rodowodzie. Wieloletnia tradycja, ciężka praca, nieustanna selekcja ziaren, strzeżone procesy ich palenia oraz nowoczesne technologie i innowacyjne sposoby organizacji produkcji sprawiły, że kawy Bristot spełniają wymagania nawet najbardziej wymagających klientów na całym świecie. Zarówno osoby indywidualne, jak i przedstawiciele gastronomii nie przechodzą obojętnie wobec kawy Bristot. Aktualnie marka należy do grupy Procaffé S.p.A, która jest właścicielem również kilku innych włoskich palarni. Oferowana przez nasz sklep internetowy kawa Bristot z pewnością pobudzi Państwa kubki smakowe, zachwyci niepowtarzalnym smakiem oraz aromatem.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.